Extremely Sent
, lib. 4 d. 33 q. 3 a beneficial. dos offer 2 Offer secundum dicendum, quod, sicut dictum est, typical virtutis accipitur secundum proportionem circumstantiarum advertisement rationem rectam; mais aussi quia tempus est la de- circumstantiis, low est inconveniens aliquid non esse licitum uno tempore, quod est licitum vel virtuosum lorsque alio tempore fiat; mais aussi ideo, lorsque for the tempore quo Deus post multiplicationem generis humani vel cultus divini homines operi conjugali insistere volebat, aliquis proprio motu incorruptionem servasset, fuisset in extremo diminutionis; quia abstinuisset a beneficial delectabili omni quando low debuisset; sed postea, facta multiplicatione humani generis vel colentium Deum sufficienti, low peccasset virginitatem servans etiam inside lege Moysi, vel within the statu naturae integrae, au moment ou homo low peccasset; nec fecisset contra praeceptum, quia multiplicatio poterat fieri per alios, sed super praeceptum.
Sed completa proportion virginitatis, prout est virtus, low est nisi when you look at the illis qui habent electionem conservandi integritatem hactenus custoditam usque inside the finem, sive sine voto, vel spunk voto; et haec electio perfecta esse low potest sine habitu informante ipsam
, lib. 4-d. 33 q. step 3 good. 2 post step 3 Offer tertium dicendum, quod reputation ille virtutis quo virtus inside the actum suum exire possit, potest amitti sine peccato ainsi que jizz peccato indifferenter; tamen recuperatur for each and every poenitentiam; sicut aliquis ditissimus magnificus potest dare omnia sua pauperibus; ainsi que sic sine peccato suo ei eveniret quod into the actum exteriorem virtutis exire non poterit. Ainsi que ideo virginitas, quae statum illum dicit virtutis during the quo virtus possit exire within the actum; et per peccatum amittitur in the fornicatione, mais aussi sine peccato in actu matrimoniali; nec unquam for every poenitentiam recuperatur.
, lib. 4-d. 33 q. step three a beneficial. dos advertising 4 Post quartum dicendum, quod illud quod est materia virginitatis, potest esse from inside the illis et celle-ci nullum habitum virtutis habent, sicut inside pueris ante Baptismum, for the quibus est primus virginitatis gradus quem natura dedit; ainsi que sicut in illis qui advertising tempus incorruptionem praedictam servare volunt, tamen spunk proposito nubendi suo tempore, et celle-ci habent secundum virginitatis gradum, nec tamen dicuntur virgines nisi materialiter. Quand autem stand informis, erit actus virtutis sicut virtutem praecedens, sicut et de aliis actibus virtutum contingit.
, lib. 4-d. 33 q. 3 an effective. 2 advertising 5 Advertising quintum dicendum, quod temperantia, sicut inside the step three Lib. dist. 33, qu. step three, artwork. dos www.datingranking.net/local-hookup/philadelphia quaestiunc. 1 dictum est, principaliter consistit when you look at the cohibendo delectationes; unde de principali intentione sua habet quemdam actum interiorem, scilicet electionem refrenandi concupiscentias; sed exteriorem low habet quantum post id quod est principale for the ipsa, nisi for each accidens et old boyfriend consequenti, from inside the hoc scilicet quod aliquos actus exteriores adhibet advertising cohibendum a great delectationibus, quos magis imperat quam eliciat; sicut recedendo ab aspectibus concupiscibilium; uti enim delectationibus secundum mensuram rationis, est de- secundaria intentione temperantiae. Et quia virginitas est principalissimum for the temperantia; ideo non habet actum exteriorem nisi ex consequenti; sed omnino usum exteriorem concupiscentiae cohibet.
, lib. 4 d. 33 q. 3 an excellent. 2 offer 6 Ad sextum dicendum, quod ille qui habet unam virtutem, habet aliquo modo omnes; non tamen quantum offer omne id quod est when you look at the virtute; sicut et celle-ci habet liberalitatem, quandoque non habet magnificentiam quantum advertising statum illum quo possit exire when you look at the actum exteriorem; mais aussi similiter et celle-ci habet temperantiam, non habet statum quem virginitas dicit propter imperfectionem; quamvis habeat id quod facit rationem virtutis in virginitate; sicut e contrario propter perfectionem Christus habet caritatem, non tamen fidem, propter statum imperfectionis quem fides importat; etsi habeat quidquid est perfectionis mais aussi virtuositatis in fide.
, lib. 4 d. 33 q. step three an effective. dos advertising seven Post fatuae virgines habere possunt, aliquis men utitur; non autem virginitate accepta secundum suam completam rationem.